کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامه‌‏های کاربردی آکی کالا به دقت ملاحظه فرمایید.
ورود کاربران به وب‏‌سایت آکی کالا هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرح‏‌های تشویقی، ویدئوهای رسانه تصویری آکی کالا و سایر خدمات ارائه شده توسط آکی کالا به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات آکی کالا است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین آکی کالا از سوی کاربر است. لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های آکی کالا منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های آکی کالا تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت‌نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات آکی کالا اقدام کند.
همچنین از آنجا که آکی کالا یک وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه‌ای به خرید کالا یا خدمات اقدام می‌کند.

تعریف فروشنده و شرایط کالاهای فروشندگان

محصولات ارایه شده در وب‌سایت، یا توسط آکی کالا از شرکت‌های معتبر و واردکنندگان رسمی و قانونی خریداری و عرضه می‌شود و یا برخی فروشندگان با آکی کالا همکاری می‌کنند و محصولات خود را به‌واسطه این فروشگاه اینترنتی، به صورت آنلاین به فروش می‌رسانند. منظور از کالای فروشندگان، گروه دوم است و فروشنده، شخصی حقیقی یا حقوقی است که محصول خود را در وب‌سایت آکی کالا عرضه کرده، به فروش می رساند. همچنین اعتبار فروشنده‌ها توسط آکی کالا بررسی و مدارک مورد نیاز از ایشان اخذ می‌شود.
– مسئولیت‌های مربوط به کیفیت، قیمت، محتوا، شرایط و همچنین خدمات پس از فروش محصول بر عهده فروشندگان است.
– فاکتور کالاهایی که توسط فروشندگان در سایت عرضه می‌شود، در صورت درخواست خریدار توسط فروشنده ارسال می‌شود.
– خریداران حداکثر تا ۲ روز بعد از ثبت سفارش و قطعی شدن آن، فرصت دارند درخواست ارسال فاکتور را ثبت کنند.
– سفارش‌هایی که دارای حداقل یک کالا از فروشندگان باشند و تا ساعت ۱۶ هر روز کاری نهایی شوند ، حداقل ۱ روز کاری بعد (طبق زمان تحویل اعلام‌شده در سایت) در تهران و شهرستان‌ها، ارسال خواهند شد.
– ۱ روز کاری فاصله زمانی تحویل برای کالاهای فروشندگان، به معنای این است که در صورت خرید کالای فروشندگان ، شروع پردازش سفارش حداکثر ۱ روز پس از زمان سفارش‌گذاری در آکی کالا است.
– منظور از ۱ روز کاری، زمان آماده‌سازی و ارسال کالا به انبار دیجی‌کالا توسط فروشنده است، که امکان دارد این زمان بسته به نوع کالا تغییر یابد.
– در صورت بروز تاخیر در پردازش سفارش شما، این موضوع از طریق پیامک به شما اطلاع رسانی شده و آکی ­کالا تلاش خواهد کرد محصول/محصولات مورد نظر شما را ظرف ۲۴ ساعت تامین کند، درصورت عدم تامین کالا بعد از ۲۴ ساعت، اقلام در انتظار تامین سفارش شما بصورت سیستمی لغو خواهد شد.
– در شرایط خاص مثل فروش شگفت‌انگیز، احتمال لغو شدن سفارش مربوط به محصولات فروشندگان به دلایلی مانند اتمام موجودی کالا وجود دارد و آکی کالا مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش را متوقف کند.
– در صورتی‌که آکی کالا تخفیف به شرط خرید تا سقف خاصی را اعلام کرد (Discount Voucher)، میزان خرید از کالاهای فروشندگان محاسبه نمی‌شود و این کالاها مشمول استفاده از این تخفیف‌ها نمی‌شوند.
– نحوه برگشت از فروش کالاهای فروشندگان طبق رویه آکی کالا است، با این تفاوت که فروشنده مسئولیت هرگونه عدم مطابقت را به عهده می‌گیرد.
– به کالاهای فروشندگان تخفیف سازمانی تعلق نمی‌گیرد.
– خدمات پس ‌از‌ فروش آکی کالا تنها درصورتی درخواست مشتری مبنی بر بازگرداندن کالای فروشندگان را می‌پذیرد که لیبل بارکد نارنجی رنگ که روی کالا نصب شده است، جدا نشده باشد.

ارتباطات الکترونیکی

هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات آکی کالا استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به آکی کالا ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که آکی کالا به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.
همچنین آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد.
جهت اطلاع‌رسانی رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، امکان دارد آکی کالا برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه آکی کالا را در پروفایل خود لغو کنند.
توجه داشته باشید که ۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷ تنها شماره‌‌هایی است که آکی کالا از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال می‌کند. همچنین این شماره‌‌ها سامانه ارسال پیامک است که وضعیت پردازش سفارش یا رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه آکی کالا را به اطلاع کاربران می‌رساند و روشن است که امکان دریافت پیام‌های شما از طریق آن وجود ندارد.
همچنین ممکن است آکی کالا از طریق شماره ۳۳۳۳۳۳۳۳۳۳۳۳۳۳۳۳۳۳۳ برای برخی کاربران یا مشتریان خود، سوال نظرسنجی ارسال کند.
بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان آکی کالا، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام آکی کالا است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به [email protected] اطلاع دهید.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

آکی کالا به اطلاعات خصوصی اشخاصی که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.
آکی کالا متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت آکی کالا، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.
همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات آکی کالا، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط آکی کالا جزئی از اموال آکی کالا محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار آکی کالا است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای آکی کالا محفوظ می‏‌دارد. علاوه بر این، اسکریپت‌ها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط آکی کالا و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار دیجی‌کالا است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهره‌‏برداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وب‏‌سایت آکی کالا و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، یا روش‌‏های مشابه مانند جمع آوری داده‌‏ها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای آکی کالا محفوظ است. در صورت استفاده از هر یک از خدمات آکی کالا، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است. آکی کالا محصولاتی مناسب استفاده افراد زیر ۱۸ سال به فروش می‏‌رساند و در صورتی که کاربران از سن ذکر شده جوان‌‏تر هستند می‌‏باید با اطلاع والدین و یا قیم قانونی، به خرید و پرداخت اقدام کنند.
تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی www.akikala.ir است. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرس‏‌های رسمی و تایید شده در سایت، با شما تماس نمی‌‏گیریم. وب سایت آکی کالا هیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از www.akikala.ir و همچنین، هیچ گونه وبلاگ و شناسه در برنامه‏‌های گفتگوی اینترنتی همچون Yahoo Messenger یا MSN Messenger و غیره ندارد و هیچ ‏گاه با این روش‏‌ها با شما تماس نمی‏‌گیرد. کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها می‏‌توانند از آدرس‌‏های ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

– روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. آکی کالا به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.
– کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت آکی کالا به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. آکی کالا همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در آکی کالا به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای آکی کالا محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
– در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
– آکی کالا مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای دیجی‌کالا محفوظ است.
– در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت دیجی‌کالا، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای دیجی‌کالا محفوظ است. دیجی‌کالا در اسرع وقت وجوه دریافتی را طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌نماید و مشتری با ورود به سایت دیجی‌کالا می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.​
– کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، دیجی‌کالا جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.همچنین، مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
– کاربری هر مشتری شامل نام و نام خانوادگی باید با اطلاعات مدارک شناسایی مطابقت داشته باشد و در صورت عدم تطابق، فروشگاه‌‌های اینترنتی مجاز به ارائه خدمات به این گروه از مشتریان نخواهد بود. لذا خریداران محترم می بایست با ارائه تصویر کارت ملی خود و خرید از طریق کارت بانکی متعلق به شخص خریدار که با هویت سفارش دهنده در تطابق می باشد، اقدام به ثبت سفارش نمایند.
لازم به ذکر است که این امر به منظور جلوگیری از سواستفاده‌های احتمالی و مواردی نظیر جلوگیری از خرید با کارت‌های سرقت شده و موارد مشابه در نظر گرفته شده است.
– با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتوری که به نام شخص حقیقی صادر شده، به نام شخص حقوقی وجود ندارد. بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش، نسبت به این مساله دقت لازم را داشته باشند و اگر نیاز دارند که فاکتور به نام حقوقی برای آنها صادر شود، هنگام ثبت سفارش خود، با انتخاب گزینه ” تکمیل اطلاعات حقوقی ” و وارد کردن مشخصات سازمان موردنظر، برای خرید سازمانی و دریافت فاکتور رسمی اقدام کنند.
همچنین آدرسی که خریدار به عنوان آدرس تحویل‌گیرنده ثبت یا انتخاب می‌کند، در فاکتور درج خواهد شد و لازم است درخواست کنندگان فاکتور به نام شخص حقوقی هنگام ثبت سفارش به این نکته توجه کافی داشته باشند، چرا که تغییر آدرس درج شده روی فاکتور پس از پردازش و تایید سفارش، به هیچ عنوان امکان‌پذیر نخواهد بود.
– امکان پرداخت در محل برای سفارش‌هایی که از طریق باربری ارسال می‌شوند یا مبلغ آنها بیشتر از سی میلیون ریال است، وجود ندارد و لازم است پیش از ارسال، مبلغ اینگونه سفارش‌ها از طریق پرداخت کارت به کارت یا پرداخت اینترنتی تسویه شود.
– از آنجا که دیجی‌کالا یک وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین است، سفارش یک کالا به تعداد بالا، مغایر با هدف مصرف خریدار است، در صورت ثبت این مورد و یا سفارشاتی که با تعداد اقلام بالایی همراه هستند، لازم است پیش از ارسال، سفارش مشتریان ابتدا توسط دیجی‌کالا بررسی و در صورت تایید، پردازش گردد. در این موارد پرداخت وجه و تسویه، قبل از ارسال کالا الزامی است؛ درغیر اینصورت سفارشات با هماهنگی مشتری کنسل شده و در صورت واریز وجه، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری عودت داده خواهد شد.
– تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکان‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد
– در صورت خرید اعتباری (استفاده از کد تخفیف یا ووچر) پس از نهایی شدن سبد، از نظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبد خرید، و تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید، حذف یا تغییر کالا یا تعداد کالا وجود ندارد و اگر مشتری درخواست هرگونه تغییری را داشته باشد، ووچر یا کد تخفیف باطل خواهد شد و امکان برگرداندن مبلغ آن وجود ندارد.
– در رابطه با سرویس تحویل اکسپرس فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا، سفارش درب اصلی ساختمان (منتهی به خیابان) تحویل داده می‌شود.
– لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمی‌کند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، به‌ویژه درباره کالاهای ارائه شده تحت عنوان شگفت‌انگیز که دارای محدودیت تعداد هستند، توصیه می‌شود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند. شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی می‌شود که کاربران کد سبد خرید (dkc) سفارش خود را دریافت کنند و بدیهی است که دیجی‌کالا هیچ‌گونه مسوولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است، ندارد.

شرایط خریداری حواله خودرو

– لازم است مالک نهایی خودرو با خریدار (صاحب پروفایل) یکی باشد، بنابراین خودرو نباید با حساب کاربری شخص دیگری به جز مالک نهایی، خریداری شود.
– با ثبت سفارش و پرداخت وجه، پس از تایید پرداخت، حواله خرید برای خریدار (کاربر) صادر می‌شود و قرارداد خرید خودرو میان خریدار و فروشنده در حضور نماینده دیجی‌کالا و بصورت حضوری منعقد خواهد شد. حواله خرید در زمان انعقاد قرارداد خرید، توسط نماینده دیجی‌کالا بابت ثمن قرارداد به فروشنده ارائه خواهد شد.
– ذی‌نفع حواله کاربر است نه صاحب حساب واریز کننده وجه. ولی درصورتی‌که پس از خرید و پیش از انعقاد قرارداد، صاحب حساب بانکی به مالکیت کاربر اعتراض نماید و مراتب اعتراض را کتبا به دیجی‌کالا اطلاع دهد، وجه به حساب وی مسترد و سفارش لغو خواهد شد. پس از انعقاد قرارداد، نظر به اینکه مراقبت از اطلاعات حساب با صاحب آن است، دیجی‌کالا هیچ مسوولیتی را نمی‌پذیرد.
– درصورتی‌که به هر دلیل سفارش لغو شود، وجه به همان حساب اولیه‌ باز می‌گردد و در این‌صورت هیچ اعتراضی از سوی کاربر یا اشخاص دیگر پذیرفته نخواهد شد.
– تحویل خودرو فقط در شهر تهران صورت می‌گیرد.
– با توجه به محدودیت عرضه خودرو، در صورت قطعی نشدن سفارش، وجه پرداختی ظرف ۲۴ ساعت به حساب مشتری مسترد می‌شود.

شرایط خریداری کارت هدیه

– با اولین استفاده، کارت هدیه در حساب کاربری ثبت می‌شود و امکان استفاده از آن برای دیگر کاربران وجود نخواهد داشت.
– لازم نیست تمام اعتبار (ریالی) کارت هدیه در اولین خرید، خرج شود. اعتبار کارت هدیه را می‌توان در چند سبد خرید مجزا استفاده کرد .
– امکان استفاده از دو یا چند کارت هدیه برای ثبت یک سفارش وجود ندارد.
– در صورت مرجوع کردن کالاهایی که با استفاده از اعتبار کارت هدیه خریداری شده، مبلغ آن‌ها به حساب همان کارت هدیه بازمی‌گردد.
– کارت هدیه قابل مرجوع کردن یا تعویض نیست .
– اعتبار کارت هدیه دیجی‌کالا قابل تبدیل به وجه نقد نیست .
– اگر مبلغ سفارش بیش از اعتبار کارت هدیه باشد، می‌توان باقی‌مانده را با روش‌های عادی پرداخت کرد.
– لازم است پس از خرید، کارت هدیه را مدتی نزد خود نگه دارید.

خسارت در هنگام حمل و نقل

آکی کالا همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته‌بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و آکی کالا تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.
آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض ۲۴ ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش آکی کالا اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش آکی کالا ارسال شود.
برای اطلاعات بیشتر به صفحه رویه‌های بازگرداندن کالا مراجعه کنید.

سرویس مهلت تست ۷ روزه آکی کالا

در راستای ایجاد سرویس‌‏های ارزش افزوده، آکی کالا با همکاری کلیه تامین‏‌ کنندگان خود این امکان را ایجاد نموده تا کلیه کالاهایی که نیاز به تست دارند، تا ۷ روز پس از تحویل، دارای فرصت تست باشند و هر گونه نقص فنی در دستگاه شامل سرویس تعویض بدون قید و شرط و فراتر از سرویس گارانتی محصول، می‏‌شود.
لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری (در مواردی که مرجوعی سلیقه ای نیست)، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش آکی کالا کنترل و بررسی می‏‌شود در صورت تائید وجود نقص فنی، کالا مشمول استفاده از سرویس بازگشت وجه می‏‌شود. در غیر اینصورت در صورت تمایل مشتری کالا برای مشتری دوباره ارسال خواهد شد.
آسیب‏‌های فیزیکی ناشی از حمل و نقل برطبق رویه ها در لحظه تحویل به مشتری و یا ۲۴ ساعت پس از آن تحویل کالا اعلام گردد. درغیر این صورت جهت تایید درخواست مرجوعی نیاز به ارسال مستندات شفاف می باشد.
برای تسریع در استفاده از سرویس مرجوعی و تعویض ۷ روزه آکی کالا، دقت فرمایید که کالا به ‏خوبی بسته‌بندی و در شرایط اولیه باشد، لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود.
در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در آکی کالا به اتمام برسد، و آکی کالا امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، می‌تواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید.

ضوابط و مسئولیت‌های مربوط به فروش محصولات آرایشی و بهداشتی,

– اطلاعات هر محصول آرایشی بهداشتی در وب‌سایت آکی کالا، صرفاً برای اطلاع‌رسانی است و جنبه مشاوره ندارد. خریدار باید قبل از استفاده از مواد آرایشی بهداشتی نسبت به کسب اطلاعات حرفه‌ای و اخذ مشاوره از متخصص مربوط اقدام کند. همچنین،نظراتی که کاربران در خصوص کالا در وب­‌سایت درج کرده‌اند، تجربه یا اطلاعات شخصی افراد است و برای آنها و آکی ­‌کالا مسئولیتی ایجاد نمی‌کند. همچنین آکی کالا مسئولیتی در قبال درستی اطلاعات فراهم شده روی بسته‌بندی کالا ندارد و مسئولیت آن با شرکت تولیدکننده کالاست.
– درصورت عدم آگاهی، اطلاع و ناتوانی مشتری در استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی و یا ایجاد خسارت نسبت به خود یا محصول، تمامی مسئولیت­‌های آن بر عهده مشتری است و فروشگاه آکی کالا در این خصوص هیچگونه تعهدی نخواهد داشت.
– در صورت تایید معیوب بودن کالای مرجوعی توسط شرکت تامین یا تولیدکننده، آکی کالا صرفا هزینه کالا یا سرویس را مطابق فاکتور (حداکثر تا یک ماه بعد از تحویل به مشتری) به مشتری برمی‌گرداند.
– آکی کالا نسبت به عوارض جسمی و بیماری‌های ناشی از استفاده محصولات آرایشی و بهداشتی (از قبیل حساسیت‌های پوستی، جراحات و …) مسئولیت و پاسخگویی ندارد. انجام پیگیری‌های لازم باید توسط مشتری و از طریق شرکت‌های مربوط ( نمایندگی‌ها و تامین‌کنندگان رسمی کالا) انجام شود.
برای اطلاعات بیشتر به صفحه رویه‌های بازگرداندن کالا مراجعه کنید.

نظرات کاربران

هدف از ایجاد بخش نظرات در آکی کالا، اشتراک‌گذاری تجربه‌ی خرید و کاربری محصولاتی است که به فروش می‌رسد. بدیهی است بخش نظرات دیجی‌کالا با دیگر سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی متفاوت است. در این بخش، هر کاربر مجاز است در چهارچوب شرایط و قوانین سایت، نظرات خود را به اشتراک بگذارد و پس از بررسی کارشناسان تایید، نظرش را روی سایت مشاهده کند. بدیهی است که اگر قوانین سایت در نظرات کاربری رعایت نشود، تایید نمی‌شوند و در نتیجه در سایت به نمایش درنمی‌آیند. آکی کالا در قبال درستی یا نادرستی نظرات منتشرشده در این قسمت، هیچ‌گونه مسئولیتی ندارد. نمایش نظرات کاربران در سایت به‌هیچ‌وجه به معنی تایید فنی آکی کالا درباره‌ی محتویات نظر نیست؛ لذا از کاربران محترم تقاضا می‌شود، نظرات را اصل و پایه‌ی انتخاب و تصمیم‌گیری خود قرار ندهند.

شرایط و قوانین درج نظر در بخش نظرات کاربران

۱. فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش از حد معمول، کشیدن حروف یا کلمات، استفاده‌ی مکرر از یک حرف یا کلمه، شکلک و اموجی در متن خودداری کنید.
۲. برای نظر یا نقد و بررسی خود عنوانی متناسب با متن انتخاب کنید. یک عنوان خوب کاربران را برای خواندن نظر شما ترغیب خواهد کرد.
۳. نقد کاربران باید شامل قوت‌ها و ضعف‌های محصول در استفاده‌ی عملی و تجربه‌ی شخصی باشد و مزایا و معایب به‌صورت خلاصه و تیتروار در محل تعیین‌شده درج شود. لازم است تا حد ممکن از مبالغه و بزرگ‌نمایی مزایا یا معایب محصول خودداری کنید.
۴. نقد مناسب، نقدی است که فقط معایب یا فقط مزایا را در نظر نگیرد؛ بلکه به‌طور واقع‌بینانه معایب و مزایای هر محصول را در کنار هم بررسی کند.
۵. با توجه به تفاوت در سطح محصولات مختلف و تفاوت عمده در قیمت‌های آن‌ها، لازم است نقد و بررسی هر محصول با توجه به قیمت آن صورت گیرد؛ نه به‌صورت مطلق.
۶. جهت احترام‌گذاشتن به وقت بازدیدکنندگان سایت، لازم است هنگام نوشتن نقد، مطالب غیرضروری را حذف کرده و فقط مطالب ضروری و مفید را در نقدتان لحاظ کنید.
۷. با توجه به ساختار بخش نظرات، از سوال‌کردن یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوال یا درخواست راهنمایی خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید.
۸. کاربران ارسال‌کننده‌ی نظر موظف‌اند از ادبیات محترمانه استفاده کرده و از توهین به دیگر کاربران یا سایر افراد پرهیز کنند. بدیهی است هرگونه توهین به فرد یا افراد و استفاده از کلمات نامناسب، باعث تاییدنشدن نظر کاربر می‌شود.
۹. قسمت نظرات سایت، با تالارهای گفت‌وگو (فروم) متفاوت است؛ لذا برای حفظ ساختار، مباحث خارج از چهارچوبی که حالت بحث و گفت‌وگو دارد، تایید نخواهد شد.
۱۰. تمام کاربران حق دارند نظرات خود را به شرط رعایت قوانین، در سایت منتشر کنند؛ لذا حتی اگر نظری را به دور از واقعیت، جانب‌دارانه یا اشتباه یافتید، نباید نظردهنده را مخاطب قرار دهید یا از وی انتقاد کنید. هر کاربر تنها می‌تواند نظر خود را عنوان کرده و قضاوت را به خوانندگان نظرات واگذار کند.
۱۱. از طریق نمودار تغییر قیمت در سایت می‌توانید از تغییرات قیمت آگاه شوید؛ لذا به‌هیچ‌وجه در بخش نظرات مبلغ «قیمت» را ذکر نکرده، درباره‌ی آن سؤال نکنید و نظری ندهید.
۱۲. در نظرات خود، از بزرگ‌نمایی یا اغراق درباره‌ی قوت‌ها یا ضعف‌های محصول خودداری کنید. بدیهی است تا حد ممکن هرگونه نظر مبالغه‌آمیز یا به دور از واقعیت تایید نخواهد شد.
۱۳. با توجه به مسئولیت سایت در قبال لینک‌های موجود در آن، نباید لینک سایت‌های دیگر را در نظرات خود ثبت کنید. دقت داشته باشید تا جای ممکن از هرگونه لینک‌دادن (فرستادن) دیگر کاربران به سایت‌های دیگر و درج ایمیل یا نام کاربری شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
۱۴. تنها نظراتی تایید خواهند شد که مرتبط با محصول موردنظر باشند؛ لذا بحث‌های متفرقه و غیرمرتبط با محصول را مطرح نکنید.
۱۵. کاربران می‌توانند نقد خود به هر بخش از دیجی‌کالا را در قسمت مربوط اعلام کنند؛ لذا هیچ‌گونه نقدی را درباره‌ی سایت یا خدمات آن در قسمت نظرات ننویسید.
۱۶. توجه داشته باشند، مسائلی را که از آن اطمینان ندارید، به‌هیچ‌وجه در نظرات ثبت نکنید؛ همچنین از بازنشر شایعات یا اطلاعات غیرمطمئن درباره‌ی محصولات جدا خودداری کنید.
۱۷. بهتر است مطالبی در این بخش ثبت شود که برای بازدیدکنندگان سایت مفید باشد؛ لذا از بیان هرگونه مطالب شخصی، غیرمرتبط یا غیرضروری در این بخش پرهیز کنید.
۱۸. لازم است نظرات خود را به صورت نگارشی ثبت کرده و از کوتاه‌کردن کلمات یا استفاده از ادبیات محاوره تا جای ممکن خودداری کنید. استفاده از ادبیات نوشتاری که قابلیت نمایش در سایت را داشته باشد، لازمه‌ی تایید نظرات کاربران است.
۱۹. کامنت هایی که با عرف جامعه مغایر هستند مثل کامنت های کالاهای جنسی تایید نخواهند شد.

شرایط ارسال پرسش یا پاسخ:

– بهتر است پرسش و پاسخ کوتاه و مختصر باشد؛ زبان و رسم‌الخط فارسی و اسلوب نگارش هم در آن رعایت شده باشد.
– برای آگاهی از تغییرات قیمت از نمودار تغییر قیمت در سایت استفاده کنید و به‌هیچ‌وجه در بخش پرسش و پاسخ در مورد «قیمت» نپرسید.
– از پرسش و پاسخ درباره‌ی آدرس سایر فروشگاه‌های فیزیکی یا اینترنتی و استفاده از لینک خودداری کنید.
– پرسش خودتان را فقط یک بار و زیر محصول موردنظرتان بنویسید.
– از ثبت اطلاعات شخصی از قبیل ایمیل، شماره تماس و نام کاربری شبکه‌های اجتماعی در بخش پرسش و پاسخ پرهیز کنید.

توجه داشته باشید که نظر یا پرسش و پاسخ فقط باید در رابطه با کالا باشد، بنابراین برای پیگیری یا سوال درباره سفارش یا استفاده از خدمات پس از فروش با امور مشتریان آکی کالا (شماره تلفن‌های ۰۰۰۰ یا ۰۰۰۰ – ۰۲۱) تماس بگیرید یا از طریق فرم صفحه “تماس با ما” با انتخاب موضوع پیگیری سفارش یا خدمات پس از فروش، سوال یا درخواست خود را مطرح کنید.
برای ارسال سایر درخواست‌ها یا پیشنهادها، انتقاد یا شکایت های خود نیز از فرم صفحه “تماس با ما” استفاده کنید یا به ایمیل آدرس [email protected] ایمیل ارسال کنید.

دیجی‌کلاب

باشگاه مشتریان آکی‌کالا با هدف تداوم لذت خرید، رضایتمندی و قدردانی از مشتریان آکی کالا ایجاد شده است. مشتریان به محض ساخت حساب کاربری در آکی کالا ، عضو باشگاه مشتریان آکی کالا (آکی کلاب) نیز خواهند شد و براساس فعالیت‌هایی از جمله خرید، ثبت نظر در خصوص کالای خریداری‌شده و دعوت از دوستان امتیاز جمع‌آوری کرده و از پیشنهادهای ویژه ارائه شده در آکی‌کلاب بهره‌مند شوند.

قوانین آکی‌کلاب (باشگاه مشتریان آکی کالا )

در آکی  کلاب ماموریتهای مختلفی تعریف شده است که کاربران با انجام دادن هر یک از آنها می‌توانند امتیاز کسب کنند. دکمه “دریافت امتیاز ” بعد از انجام هر ماموریت موفقیت‌آمیز، به مدت هفت روز فعال خواهد بود. کاربران می‌بایست بعد از انجام هر ماموریت ، این گزینه را انتخاب کنند تا امتیازات خود را کسب کنند در غیر اینصورت امتیاز ماموریت‌ها لحاظ نمی‌شود. به هر خرید موفق پس از اتمام مهلت مرجوعی (۷ روز برای کاربران عادی و ۳۰ روز برای کاربران آکی پلاسی)، به ازای هر ۱۰ هزار تومان خرید، یک امتیاز منظور خواهد شد. سقف امتیاز برای هر سبد خرید، ۱۵۰ امتیاز است.
امتیاز ثبت نظر: به هر نظر تائید شده، پنج امتیاز به حساب کاربری که نظر را ثبت کرده است، تعلق خواهد گرفت. کالایی که ثبت در نظر در خصوص آن صورت می‌گیرد باید توسط مشتری خریداری شده باشد. نظر ثبت شده باید با قوانین “ثبت نظر” آکی کالا منطبق باشد و پس از تایید نظر از طرف آکی کالا ، امتیاز در حساب کاربر منظور می‌شود. سقف امتیاز ثبت نظر، ۲۴۰ امتیاز در هر سال است.

نحوه استفاده از امتیاز

– خرج امتیاز: پیشنهادهای متنوع آکی کلاب از طریق ورود به آکی کلاب و مراجعه به قسمت جوایز قابل مشاهده است. در این قسمت می‌توانید به انتخاب خود، امتیاز کسب شده را برای هر یک از پیشنهادهای مطرح شده استفاده کنید.
– گفتنی است امتیازهای ذکر شده صرفا جهت استفاده از پیشنهادهای آکی کلاب بوده و امکان نقد شدن ندارند. امتیاز استفاده شده و جایزه دریافت شده از آکی کلاب به هیچ وجه قابل استرداد نخواهد بود.
– لازم به توضیح است جوایز آکی کلاب ثابت و دائمی نیست و آکی کلاب تعهدی بابت ثابت نگه داشتن این جوایز در طول زمان را ندارد.
– لازم به ذکر است تخصیص امتیازات قابل استفاده برای گرفتن جوایز آکی کلاب هم از قواعد ثابت تبعیت نکرده و امکان تغییر آن برای آکی کلاب محفوظ است.

روش استفاده از کدهای تخفیف

– کدهای تخفیف ارائه شده در آکی کلاب دارای شرایط و قوانین منحصر به فرد است و برای استفاده از آنها باید شرایط مذکور در قسمت جزئیات کد تخفیف به طور کامل رعایت شود تا تخفیف مورد نظر برای کاربر در نظر گرفته شود.
– مهلت استفاده از هر کد تخفیف در صفحه مربوط به دریافت آن کد درج می‌شود. در صورت پایان تاریخ اعتبار، کدهای تخفیف قابل تمدید یا تعویض نیست و امتیاز آنها غیر قابل بازگشت خواهد بود.
– برای رعایت هر چه بیشتر امنیت کاربران، اگر یک کد تخفیف آکی کالا از آکی کلاب دریافت نمایید، کد تخفیف شما فقط در همان حساب کاربری که با آن کدتخفیف را دریافت کرده اید قابل استفاده است و در سایر حساب‌های کاربری امکان استفاده ندارد.
– کلیه امتیازهای کسب شده امسال تا پایان سال بعد معتبر است. یعنی امتیازهایی که در سال ۱۳۹۸ کسب شده، تا پایان سال ۱۳۹۹ معتبر بوده و پس از آن منقضی شده و غیر قابل بازگشت است.
– آکی کلاب در حال حاضر فقط متعلق به اشخاص حقیقی است و حساب‌های کاربری حقوقی امکان استفاده از آن را ندارند. شایان ذکر است در صورت خرید شخص حقیقی به نام شخص حقوقی و درخواست صدور فاکتور حقوقی، امتیازی در آکی کلاب به هیچ یک از این اشخاص بابت ثبت سفارش تعلق نخواهد گرفت.

قوانین قرعه کشی دیجی کلاب

– با خرج هر ۱۰ امتیاز ، یک شانس شرکت در قرعه‌کشی دریافت خواهید کرد که پس از دریافت، قابل بازگشت نیست. در این خصوص هیچ‌گونه محدودیتی در تعداد خرید شانس‌های قرعه‌کشی برای کاربران وجود ندارد.
– طی ۲۴ تا ۷۲ ساعت کاری پس از انجام قرعه کشی با برندگان تماس گرفته می‌شود و هماهنگی‌های لازم جهت تحویل جایزه به ایشان صورت می‌گیرد، تماس با برندگان قرعه‌کشی از طریق اطلاعات تماس ثبت شده توسط برندگان در حساب کاربری در وبسایت آکی کالا انجام می‌شود. اسامی برندگان در قسمت  خبرنامه  در سایت آکی کلاب هم اعلام خواهد شد.
– هر جایزه تا ۶۰ روز بعد از اعلام نتایج قرعه‌کشی برای برنده نگهداری می‌شود و در این بازه زمانی تیم آکی کلاب برای اعطای آن با برنده تماس خواهد گرفت. چنانچه تماس‌ها ناموفق باشد و یا تا پایان موعد مقرر برنده برای دریافت جایزه اقدام نکند، همه حقوق مادی و معنوی مالکیت جایزه مذکور برای آکی کلاب محفوظ خواهد بود.
– سایر شروط قرعه کشی و جوایز آن در پایین صفحه قرعه کشی دیجی کلاب اطلاع رسانی می‌شود.

شایان ذکر است آکی کالا می تواند در هر زمان قوانین دیجی کلاب (باشگاه مشتریان آکی کالا ) را حسب صلاحدید خود به روز رسانی نماید و این موضوع را جهت آگاهی اعضای آکی کلاب از طریق درج در همین صفحه و ارسال ایمیل یا پیامک به آنها اطلاع رسانی می نماید.

آکی کالا خود را محق می‌داند در صورتی که اشتباهی در محاسبه امتیاز رخ دهد، امتیازات را مجدد محاسبه و آن را تغییر دهد.

دیجی‌پلاس

قوانین و مقررات:

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات دیجی پلاس به دقت ملاحظه فرمایید. خرید اشتراک آکی کالا ، استفاده از پروفایل شخصی و یا استفاده از خدمات ارائه شده توسط این سرویس و ثبت سفارش به معنای آگاه بودن و پذیرفتن کلیه شرایط و قوانین آن است. لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، تکمیل کننده موارد پیشین است و در صورت تعارض با توافقات قبل، ملاک، شرایط مندرج در توافق موخر، یعنی توافق تحت نظر می باشد.
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های آکی کالا منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های آکی کالا تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و کاربر توافق می‏‌کند که استفاده مستمر وی از آکی کالا به معنی آگاهی، پذیرش و متعهد بودن به آخرین نسخه‌ی قوانین موجود می‌باشد.
همه کاربران آکی کالا می‌توانند به دیجی‌پلاس بپیوندند و از این تسهیلات که فقط مختص اعضای آکی کالا است، استفاده کنند.

تعاریف:

پلتفرم آکی کالا : پلتفرمی به منظور ایجاد امکان خرید اشتراک ماهانه از آکی کالا برای مشتریان وب‌سایت آکی کالا ا.
اشتراک‌ها به صورت ماهانه، فصلی و نیم سالانه تعریف می‌شوند. مشتریان در صورت خرید اشتراک می‌توانند از خدمات ویژه‌ای از جمله تحویل رایگان کالا، هدیه نقدی، مهلت ۳۰ روزه مرجوعی کالا ( به استثنای کالاهایی که مقررات خاص دارند و در ذیل این سند به آنها اشاره شده است)، قرار گرفتن در اولویت اطلاع‌رسانی در مورد پیشنهادهای شگفت‌انگیز آکی کالا و خرید آن و سایر مواردی که شرح آن در ادامه آمده است ، بهره‌مند شوند.

خدمات ارائه شده در آکی کالا :

ارسال رایگان:اعضای آکی کالا می‌توانند برای همه سبدهای خرید خود به غیر از سبدهای ارسال توسط فروشنده و ارسال فوری پلاس، از خدمات ارسال رایگان بهرمند شوند.
اعضای آکی کالا می‌توانند به ازای هر ماه اشتراک، چهار ارسال رایگان بر روی سفارش‌های خود استفاده کنند که مبلغ سفارش زیر سقف مبلغ ارسال رایگان طبق مقررات وب‌سایت آکی کالا است و ارسال رایگان ندارد.

هدیه نقدی: اعضای آکی کالا از امتیاز بازپرداخت نقدی بخشی از مبلغ سبد خرید به کیف پول زرین پال خود، در برخی خریدهای خود، بهره‌مند می‌شوند که این مبلغ پس از خرید نهایی کاربر عضو آکی کالا (در صورتی که کاربر کیف پول زرین پال خود را فعال کرده باشد) در حساب کیف پول شارژ می‌شود و کاربر عضو می‌تواند پس از پایان مهلت ۳۰ روزه مرجوعی کالا و در صورتی که کالای خریداری شده مرجوع نشده باشد، از این وجه استفاده کند.

اولویت اطلاع‌رسانی و خرید از پیشنهادهای شگفت‌انگیز: اعضای آکی کالا برای دسترسی به پیشنهادهای شگفت‌انگیز در اولویت قرار دارند و ۳۰ دقیقه‌ زودتر از سایر کاربران از پیشنهاد شگفت انگیز مطلع می شوند و همچنین می‌توانند به رویدادها و پیشنهادهای ویژه انحصاری دسترسی داشته باشند. از آنجا که در دیجی‌کالا کلیه کالاها به شرط موجود بودن ، ثبت، پردازش، نهایی و ارسال خواهد شد، عضویت در آکی کالا تضمینی برای خرید کالا در صورت ناموجود بودن نیست و تعهدی برای آکی کالا از این نظر ایجاد نمی‌کند. این موضوع به این معنا است که ممکن است قبل از پایان مدت دسترسی به کالاها به دلیل استقبال در خرید یا عوامل دیگر کالا ناموجود شود و عملاً غیرقابل سفارش باشد.

پیشنهادهای شگفت‌انگیز اختصاصی آکی کالا : به اعضای آکی کالا در روزهای پنجم و بیستم هر ماه، شگفت‌انگیز اختصاصی پیشنهاد می‌شود که این پیشنهادها برای کاربران عادی قابل خرید نیستند..

ظرفیت ارسال اختصاصی آکی کالا : اعضای دیجی‌پلاس می‌توانند از ظرفیت اختصاصی و اضافی زمان ارسال بهرمند شوند و ممکن است سبد خرید آنها در بازه‌های زمانی سریع‌تری که برای همه کاربران در دسترس نیست، ارسال شود.

مهلت بازگشت کالا تا ۳۰ روز: اعضای دیجی پلاس می توانند به جز کالاهای استثنا شده زیر از مهلت ۳۰ روزه بازگشت کالا و انصراف از خرید بهره‌مند شوند ، مهلت ۳۰ روزه فقط مخصوص اعضای آکی کالا است. (در خصوص شرایط بازگشت کالا به مقررات مرجوعی آکی کالا  مراجعه شود.)

استثنائات:

مطابق با قانون، اصل بر این است که مصرف کننده برای تحویل مواد غذایی یا سایر کالاهایی که مصرف روزانه دارند و کالاهایی که به سرعت قابلیت فساد و خرابی دارند، حق انصراف نخواهد داشت از جمله محصولات سوپرمارکتی (بجز محصولاتی که تاریخ انقضای آن به پایان رسیده و یا فاسد شده است).سایر کالاهایی که جهت حفظ حقوق مصرف کننده و یا مطابق با مقررات مربوطه، فاقد حق انصراف هستند عبارتند از: لباس زیر، محصولات آرایشی و بهداشتی، کارت هدیه، موتور سیکلت، کتاب صوتی، محتوای آموزشی، نرم افزار. همچنین کالاهایی که تنها طی مهلت ۷ روز ضمانت بازگشت خواهند داشت عبارتند از: موبایل، مصنوعات طلا، نقره و طلای خام، فرش، کتاب و مجله، ، آلبوم موسیقی.

خط پشتیبانی ویژه اعضای آکی کالا : اعضا در صورتی که با شماره تلفن‌های ثبت شده خود در آکی کالا ، تماس بگیرند، می‌توانند از خط پشتیبانی ویژه اعضای آکی کالا استفاده کنند. برای بهره‌مندی از این خدمت، لازم است سفارش با حساب آکی کالا کاربر ثبت شده باشد.

سرویس اشتراک فیدی‌پلاس: با خرید اشتراک آکی کالا ، سرویس آکی کالا نیزبر روی همان شماره موبایل اکانت آکی کالا کاربران برای مدت مشخص، فعال خواهد شد. هر کاربر میتواند در طول دوره ی اشتراک خود به تعداد تعیین شده محتواهای آکی کالا را دریافت کند:

  • در اشتراک یک ماهه: مجموعا ۵۰ عنوان (شامل کتاب های الکترونیکی، صوتی و مجلات)
  • در اشتراک سه ماه: مجموعا ۱۵۰ عنوان (شامل کتابهای الکترونیکی، صوتی و مجلات)

در خصوص سایر شرایط و مقررات استفاده از آکی کالا کلیک کنید.
 

خاتمه/ فسخ عضویت:

آکی کالا مجاز است بدون اطلاع قبلی عضویت در آکی کالا کاربران این سرویس را به صلاحدید خود لغو کند. در این صورت بر اساس تعداد ماه‌های کامل باقی‌مانده از عضویت کاربر، وجه عضویت به حساب مبدا که حق عضویت از آن واریز شده، بازپرداخت خواهد شد. در صورت بروز موارد نقض شامل این تعهدات یا هر قانون قابل اجرا، کلاهبرداری یا سوءاستفاده از عضویت یا آسیب و ضرر رساندن به آکی کالا یا سایر کاربران، عضویت لغو می‌شود و هزینه آن مرجوع نخواهد شد.

مواردی که لازم است کاربر برای عضویت در دیجی‌پلاس بپذیرد:

۱. آکی کالا ، با هدف ارائه خدمات و امتیازات ویژه به مصرف کننده نهایی راه اندازی شده است و برای مشتریانی که محصولات را به منظور فروش مجدد یا ارسال برای مشتریان خود یا برای خرید سازمانی و عمده ، خریداری می‌کنند، قابل استفاده نیست. درصورت نقض قوانین آکی کالا و محرز شدن هرگونه تقلب و سوء استفاده از این سرویس توسط هریک از کاربران به تشخیص آکی کالا ، هیچگونه تعهدی برای بازگشت هزینه عضویت یا ارائه همه خدمات ویژه نخواهد داشت و در صورت ورود هرگونه خسارت به آکی کالا از این حیث ، آکی کالا می تواند حسب صلاحدید خود خسارات وارده را از کاربر مطالبه نماید.
۲. شرایط و ضوابط آکی کالا قابل اصلاح و تغییر از جانب آکی کالا است و لازم است کاربر در زمان تمدید عضویت اشتراک، قوانین و شرایط سایت و به روز رسانی‌ها را مجدد مطالعه و بررسی کند. در صورت اعمال تغییرات در این قوانین، ادعای کاربر مبنی بر عدم اطلاع از تغییرات مورد پذیرش نبوده و مشتریان موظف به، به روزرسانی اطلاعات خود از طریق قوانین در دسترس از طریق سایت می باشند.
۳. امکان لغو عضویت آکی کالا از جانب دیجی کالا همراه با عودت وجه حق عضویت وجود خواهد داشت.
۴. در مورد برخی از سفارشات مانند سبدهای ارسال توسط فروشنده و ارسال فوری پلاس، امکان ارسال به صورت رایگان وجود ندارد. این خدمات شامل ارسال‌های اکسپرس خواهد بود.
۵. عضویت در آکی کالا مشمول مالیات است.
۶. حساب آکی کالا ، تنها قابل استفاده برای یک نفر ( شخص حقیقی) است. تخطی از این قانون مشمول نقض قوانین است.
۷. عضویت آکی کالا قابل انتقال به غیر نیست.
۸. سرویس آکی کالا سرویسی ماهانه است و امتیازات یک ماه قابل انتقال به ماه بعد یا ماه قبل نیست. این موضوع شامل سرویس‌های بلند مدت هم خواهد بود.
۹. همه خدمات در مدت زمان عضویت فعال قابل استفاده است.
۱۰. عضویت آزمایشی: ارائه هرگونه سرویس آزمایشی رایگان یا با تخفیف به صلاحدید آکی کالا است و آکی کالا هیچگونه تعهدی برای ارائه سرویس آزمایشی رایگان یا با تخفیف به مشتریان خود ندارد.
۱۱. هزینه و تمدید عضویت: هزینه عضویت آکی کالا در صفحه دیجی پلاس قسمت “مشاهده اشتراک های دیجی پلاس” قابل مشاهده است. در مواردی ممکن است شرایط عضویت مختلفی ارائه شود و هزینه‌های عضویت به شکل‌های مختلف، متفاوت باشد. هزینه عضویت آکی کالا قابل استرداد نیست. (برای مثال ممکن است حق عضویت مشتری جدید آکی کالا با عضویت اعضای سابق متفاوت باشد.)
۱۲. تغییراتی در عضویت یا اصلاحات در شرایط آکی کالا : کاربر در مدت زمانی که از عضویت دیجی‌پلاس استفاده می کند، مشروط به شرایط و ضوابط استفاده از آکی کالا و چارچوب حریم خصوصی آن خواهد بود. دیجی‌پلاس می‌تواند شرایط و ضوابط استفاده و چهارچوب حفظ حریم خصوصی یا هر جنبه‌ای از عضویت دیجی‌پلاس را در هر زمانی تغییر دهد. اگر هر یک از این شرایط یا هرگونه تغییر در این شرایط، نامعتبر، باطل یا به هر دلیلی غیرقابل اجرا باشد، قابل قبول تلقی می‌شود و تاثیری در اعتبار و شرایط باقی‌مانده نخواهد داشت. چنانچه هر یک از موارد ذکر شده به هر دلیلی باطل یا قابل اجرا نباشد، دلیل بر باطل شدن کل شرایط و ضوابط نیست. کاربر می‌تواند در صورتی که با شرایط و ضوابط جدید موافق نیست، عضویت خود را تمدید نکند، اما در صورت موافقت با شرایط جدید امکان ارتقای عضویت همچنان وجود خواهد داشت. استفاده از سرویس پلاس تابع قوانین کشوری، آکی کالا  است. درصورت هرگونه بروز تغییر در این قوانین، ادامه ارائه سرویس‌ها در زمان تمدید عضویت تابع قوانین جدید خواهند بود.

سایر محدودیت‌ها:

۱-اشخاصی که به دلیلی حساب آنها توسط مراجع قضایی مسدود شده و یا قوانین را نقض کرده و مرتکب تخلف شوند، عضویت آنها لغو شده و ملزم به جبران خسارت وارد آمده به اشخاص ثالث هستند. لازم به ذکر است هزینه عضویت مرجوع نخواهد شد.
۲- عضویت در سرویس دیجی‌پلاس منوط به تایید دیجی‌کالا است و دیجی‌کالا مجاز است بنا بر صلاحدید از عضویت برخی افراد جلوگیری کند. همچنین دیجی‌کالا مجاز است بدون اطلاع قبلی عضویت در دیجی‌پلاس کاربران این سرویس را به صلاحدید خود لغو کند.
۳- تنظیمات مربوط به خبرنامه دیجی‌کالا، ارسال ایمیل دیجی‌پلاس را محدود نخواهد کرد و کاربر می‌تواند با تغییر تنظیمات خبرنامه دیجی‌کالا، همچنان ایمیل دیجی‌پلاس را دریافت کند. کاربر نمی‌تواند عضویت دیجی‌پلاس یا مزایای دیجی‌پلاس خود، از جمله کدهای تبلیغاتی برای عضویت یا مزایای دیجی‌پلاس را منتقل یا واگذار کند.
۴- امتیاز دیجی‌پلاس مختص به اشخاص حقیقی است و اشخاص حقوقی و فروشندگان حق استفاده از این امتیاز را ندارند.
۵- کاربران دیجی‌پلاس  مجاز به خرید محصولات با هدف فروش ، اجاره یا ارسال کالا به مشتریان فعلی یا مشتریان بالقوه خود با استفاده از مزایای دیجی‌پلاس نیستند.
۶-مزایای قابل استفاده یا ارائه شده در دیجی‌پلاس با رعایت قوانین و مقررات تجارت الکترونیک و حفظ شرایط موجود در دیجی‌کالا برقرار است. برای مثال محدودیت بازگرداندن کالاهایی با شرایط خاص همچنان وجود دارد و برخی کالاهای آرایشی، بهداشتی و خوراکی همچنان غیرقابل مرجوع کردن هستند. همچنین شرایط پیشنهادات شگفت‌انگیز همچنان وجود خواهد داشت.
۷-دیجی‌کالا ممکن است به صلاحدید خود مزایا و هزینه عضویت دیجی‌پلاس را کم یا زیاد کند.

خاتمه/ فسخ عضویت:

دیجی‌کالا مجاز است بدون اطلاع قبلی عضویت در دیجی‌پلاس کاربران این سرویس را به صلاحدید خود لغو کند. در این صورت بر اساس تعداد ماه‌های کامل باقی‌مانده از عضویت کاربر، وجه عضویت به حساب مبدا که حق عضویت از آن واریز شده، بازپرداخت خواهد شد. در صورت بروز موارد نقض شامل این تعهدات یا هر قانون قابل اجرا، کلاهبرداری یا سوءاستفاده از عضویت یا آسیب و ضرر رساندن به دیجی‌کالا یا سایر کاربران، عضویت لغو می‌شود و هزینه آن مرجوع نخواهد شد.

بازگشت به بالا
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
Click outside to hide the compare bar
Compare
Compare ×
Let's Compare! Continue shopping
با موفقیت به سبدخرید اضافه شد.
اگر سوال خود را در زیر پیدا نکردین، می توانید از ما سوال بپرسید تا ما در اسرع وقت پاسخ شما را بدهیم.
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.
سوال خود را پیدا نکردین؟